петок, 13 ноември 2009

Руни сака нов договор

Вејн Руни,напаѓачот на Манчестер Јунајтед, очекува да му биде понуден нов договор од Јунајтед во следните неколку месеци.


Руни докажа дека е дефинитивно еден од најдобрите на неговата позиција, со неговите настапи уште од првиот ден кога дојде во Манчестер Јунајтед, кога го постигна оној хет трик на дебито против Фенербахче.

Како и да е, шпекулациите се зголемуваа дека Барселона и Реал Мадрид се интересирани за услугите на Вејн, кој тој самиот ги отфрли со изјавата дека никогаш не сака да го напушти тимот на неговите соништа.

24 годишниот кој моментално се спрема за пријателскиот натпревар на Англија со Бразил во Сабота, повторно изјави дека нема никаква намера да го напушти тимот, токму спротивното, сака да си ја осигура иднината со подолг договор.

"Среќен сум тука, навивачите ме сакаат, со сите согирачи стојам супер, не гледам причина да не останам тука.Се разбира, ако некој од тимот и од раководителите на тимот не ме посакува, ќе ја почитувам нивната желба, но сега за сега, со сите стојам во најдобар однос."

"Имам уште 2 години на мојот стар договор откакот ќе заврши сезонава, и сигурен сум дека со Сер Алекс ќе приговараме за нов договор во следните неколку месеци."

"Го обожавам животот тука.Олд Трафорд ми е на 30 минути од дома и целата моја фамилија и имам поголема шанса да освојувам трофеи од било кој друг тим." - изјави Руни

0 коментари:

Објави коментар

Посетители

Администратори