понеделник, 16 ноември 2009

Тевез: Руни е најдобриот играч со кој што имам играно

Поранешниот играч на Манчестер Јунајтед, Аргентинецот Карлос Тевез, изјави дека и покрај добрата конкуренција, Вејн Руни е најдобриот играч со кој тој некогаш играл.


"Сум имал чест да играм со многу добри играчи.Во Јунајтед играв со Кристијано, а за Аргентина играм со Меси, но никој од нив не е како Руни.Комплетен е во секој поглед, плус делиме слично минато иако тој порасна во Ливерпул а јас во Фуерте Апаче."

"Го памтам денот уште кога играв за Вест Хем и кога Руни ми го побара дресот на крајот на наптреварот.Имам добри пријатели во скоро сите тимови.Еднаш дури Анри ме повика да се придружам на Арсенал, додека играв за Вест Хем." - изјави Тевез

Иако можеби очекуваше регуларно место во првите 11мина во Сити, очигледно ќе мора да се бори за место во тимот, исто како што го направи тоа во Јунајтед.

"Навикнат сум да се борам за место во тимот, тоа воопшто не ми смета.Што потешко, тоа подобро, јас така го гледам тоа."

0 коментари:

Објави коментар

Посетители

Администратори