петок, 2 октомври 2009

Разочараниот Берба признава дека треба да се смени





Димитар Бербатов признава дека уште треба да го менува начинот на игра за да се прилагоди во Манчестер Јунајтед.
Бугаринот не успеа да ги оправда(според незнајковците) 30.75 мил фунти кои Ферги ги даде за него и постигна само 9 гола во неговата дебитантска сезона.
"Сметам дека сум крив само јас и никој друг, јас треба да се сменам а не Манчестер Јунајтед."
"Тие ме третираат перфектно откако пристигнав. Во првата сезона се разочарав самиот себеси мора да признаам"
"Притисокот беше огромен за мене, а многу сакав да се докажам на навивачите"
"Мора да запаметите дека тие се навикнати на Џорџ Бест, Боби Чарлтон, Ерик Кантона. Јас сум само Димитар. Имав добар број на асистенции но малце голови. Морам повеќе да постигнувам."
"Понекогаш не знам што правам погрешно, дали неам среќа стварно не знам."
"Понекогаш останувам буден цела ноќ мислејќи дека можев да изиграм поубаво при некоја неискористена шанса."
Бербатов подобро ја започна оваа сезона давајки 2 гола во ПЛ.
"Повеќе сум задоволен од мојата игра сезонава. Чувствувам дека се интергрирав себеси подобро во тимот. Сега сум посилен. Но мислам дека можам да давам повеќе голови."
Бугаринот признава дека гледа и статистика за неговата игра.
"Гледав на нашите ProZone статистики на почетокот на ланската сезона и бев деветти во истрчана километража. Запнав и на крајот бев четврти. Можеби оваа сезона ке бидам прв"
Тој исто така признава дека големата сума која ја плати Јунајтед за него бил тежок товар за носење, но инсистира дека е среќен.
"Кој може да оправда таква сума на пари, никој не може. Ако мислам на таа сума нонстоп ке полудам. Јас играм покрај легенди како Сколс, Гигс и Руни. Трењиран сум од фантастичен трењер како Сер Алекс Фергусон. Како може да не сум среќен?

0 коментари:

Објави коментар

Посетители

Администратори