вторник, 6 октомври 2009

Нови договори за Де Лает и Велбек!

Младиот дефанзивец Ричи Де Лает и напаѓачот Дени Велбек, потпишале нови договори со Јунајтед кои ќе им траат до 2012 и 2013 година.


Нов договор до 2012 година доби 20 годишниот Белгиец Ричи Де Лает, кој изјавува дека е пресеќен што потпиша нов договор и дека ќе чека за неговата шанса во првиот тим.

Досега има изиграно 2 натпревари за првиот тим, против Хал во последното коло од минатата сезона и против Волфс во натпреварот од Карлинг купот.Тој го импресионирал Сер Алекс и тој се одлучил да не го враќа назад во Стоук, туку да го купи целосно неговиот договор.

"Алекс Фергусон ми рече дека сум блиску до првиот тим.Имаше разговори со мене додека сеуште бев само на позајмица и тој ми рече дека несмеам да си заминам дека ќе му требам во иднина.Се изненадив од новиот договор и сум многу среќен" - изјави Белгиецот.

Истотака се шпекулира и дека Велбек потпишал нов 4 годишен договор до 2013 година поради неколкуте добри натпревари за првиот тим и резервите.

0 коментари:

Објави коментар

Посетители

Администратори