четврток, 8 октомври 2009

Јоветич поласкан од Јунајтед

Ѕвездата на Фиорентина што го потопи Ливерпул со 2-0 во Лигата на Шампионите минатото коло, Стеван Јоветич, вели дека е поласкан од интересот покажа од Јунајтед но вели дека моментално е среќен во Фиорентина.


Во последната недела, откако Јоветич ги даде двата гола кои го победија Ливерпул, имаше многу шпекулации за негово заминување и за интереси за неговиот потпис од неколку големи тимови.

Сепак, 19 годишниот вели дека не планира во блиска иднина да го напушти тимот и дека е среќен во Виола.

"Читам дека за мене се интересирале големи европски тимови и поласкан сум од интересот, поготво од Манчестер Јунајтед, но моментално среќен сум во Фиорентина.Таму имам се што ми треба за да се развијам како играч и сум под договор во следните 5 години, не ми е во плановите на го напуштам тимот." - изјави Јоветич за Српскиот весник Блиц.

0 коментари:

Објави коментар

Посетители

Администратори